Dla Gości

01Czy istnieje możliwość zamówienia śniadań w Państwa apartamentach?

Oczywiście przygotowaliśmy dla Państwa takie rozwiązanie. Mogą Państwo zamówić śniadania z dostawą do apartamentu, szczegóły tutaj.

02Czy mogę zmienić lub anulować rezerwację?

Istnieje możliwość bezkosztowej zmiany lub odwołania rezerwacji do 14 dni przed przyjazdem.

03Czy oferują Państwo zniżki na lokalne atrakcje i restauracje?

Tak, na Gości naszych apartamentów czekają liczne zniżki na usługi restauracji, wypożyczalni sprzętu sportowego, SPA itp. Sprawdź pełną listę naszych partnerów tutaj

04Czy można przyjechać do Państwa apartamentów ze zwierzętami?

W większości naszych apartamentów możliwy jest pobyt ze zwierzętami. Obowiązuje dodatkowa opłata. Sprawdź, do którego apartamentu możesz przyjechać ze swoim pupilem. Apartamenty mają odpowiednie oznaczenie.

05Czy w apartamencie znajdują się ręczniki i kosmetyki?

Tak, naszym gościom zapewniamy zawsze świeżą pościel, ręczniki oraz kosmetyki hotelowe.

06Jakie wyposażenie możemy znaleźć w apartamencie?

Wszystkie aneksy kuchenne w naszych apartamentach posiadają pełne wyposażenie m.in. zastawa kuchenna, kieliszki, garnki, patelnie, toster czy ekspres do kawy. Również w apartamencie znajdą Państwo m.in. odkurzacz, mop, żelazko z deską do prasowania czy suszarka do włosów. Wyposażenie każdego z naszych apartamentów jest szczegółowo opisane na karcie apartamentu. Szukaj apartamentu dla siebie – kliknij tutaj.

07Czy Państwa apartamenty posiadają miejsca parkingowe?

Tak, wszystkie nasze apartamenty posiadają indywidualne, bezpłatne miejsce parkingowe.

08W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za swój pobyt?

Potrzebę otrzymania faktury należy zgłosić w momencie rezerwacji w uwagach lub niezwłocznie po jej dokonaniu w wiadomości kontaktowej.

09W jakich godzinach rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu Twojego przyjazdu o 16:00, a kończy się o 10.00 w dniu, kiedy wyjeżdżasz.

10Czy gwarantują Państwo dobrą pogodę w takcie pobytów w Państwa apartamentach?

Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, na cuda trzeba chwilę poczekać 🙂

Dla Właścicieli

01W jaki sposób mogę rozpocząć współpracę z Royal Aparts?

Współpracę z Właścicielami podejmujemy w oparciu o analizę potencjału sprzedażowego apartamentu. Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji lub skontaktuj się z nami.

02jakich miejscowościach można współpracować z Royal Aparts?

Jesteśmy operatorem specjalizującym się w zarządzaniu inwestycjami w miejscowościach górskich tj. Świeradów-Zdrój, Szklarska Poręba i Karpacz. Działania firmy skupiają się na tych trzech górskich kurortach, co pozwoliło nam na stworzenie sieci struktur firmy w każdym z tych miast tj. kadra recepcyjna, biura obsługi, magazyny, kadra osób sprzątających, flota samochodowa, dział revenue, dział marketingu, dział kontroli jakości, dział techniczny. Dzięki takiej polityce jesteśmy w stanie zapewnić naszym właścicielom oraz gościom najwyższe standardy obsługi pobytów oraz zarządzania inwestycjami.

03W jaki sposób rozliczany jest zysk z wynajmu krótkoterminowego?

Z naszymi właścicielami rozliczamy się co miesiąc na podstawie faktur, które opłacamy terminowo. Rozliczenie należności odbywa się na podstawie prowizyjnej. Wysokość prowizji ustalana jest indywidualnie, po dokonaniu oceny atrakcyjności inwestycji przez pracownika Royal Aparts.

04Jak mam przygotować swój apartament do wynajmu?

Royal Aparts zarządza nieruchomościami spełniającymi kryteria wysokiego standardu.Podstawowymi wytycznymi jest dobry stan techniczny apartamentu jak i budynku, w którym się znajduje, estetyczne wykończenie oaz niezbędne udogodnienia tj. miejsce parkingowe,dostęp do internetu, telewizji. Jeśli Państwa apartament przejdzie pozytywnie proces weryfikacji potencjału najmu krótkoterminowego do pakietu dokumentów otrzymają Państwo listę z wytycznymi odnośnie wyposażenia podstawowego oraz sugestii wyposażenia premium,aby Państwa apartament był jeszcze bardziej atrakcyjny dla Naszych wspólnych gości.

05Czy mogę korzystać z mojego apartamentu jako właściciel?

Oczywiście! Jest to przywilej, którego nie zamierzamy Państwu ograniczać. Nie limitujemy ilości dni pobytów właścicielskich.

06W jaki sposób będą ustalane ceny w moim apartamencie?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w najmie krótkoterminowym na rynku izersko-karkonoskim.Nasz dział revenue codziennie zarządza cenami indywidualnych apartamentów w oparciu o analizę konkurencji, prognozy pogody, obecny popyt oraz wiele drobnych czynników mających znaczący wpływ na optymalizację przychodów z inwestycji.

07Jakie działania marketingowe prowadzi Państwa firma?

Promujemy apartamenty na najpopularniejszych platformach rezerwacyjnych, korzystamy z reklam wielkopowierzchniowych, social mediów, postów sponsorowanych, aktywnego mailingu czy pozycjonowania SEO, aby zwiększyć widoczność i atrakcyjność naszych ofert.

08W jaki sposób dbacie o czystość oraz stan techniczny apartamentów?

Dysponujemy własnym serwisem sprzątającym. Wszystkie apartamenty są stale nadzorowane i wizytowane przez naszych pracowników. Przeprowadzamy regularne kontrole techniczne i niezbędne naprawy.

Dla Inwestora

Dla Deweloperów